[Review] 3 Tweak untuk Tweetbot (Cydia App)


Tweetbot merupakan alternatif kepada aplikasi Twitter yang memberi GUI yang menarik kepada pengguna iPhone. Beberapa tweak daripada Cydia telah dihasilkan bagi memperbaiki segala kekurangan yang ada pada aplikasi Tweetbot ini.

#1 TweetbotRotator

 

Tweak ini berfungsi untuk membolehkan Tweetbot digunakan dalam keadaan landscape bagi memudahkan pengguna untuk menaip dan membaca tweet dengan lebih selesa. Ia boleh dimuat turun secara percuma di Cydia di bawah source http://repo.insanelyi.com/


#2 Pastiebot

 

Tweak ini berfungsi untuk memberikan keupayaan kepada Tweetbot untuk memberi tweet yang panjang yang melebihi 140 aksara. Ia berfungsi seperti Twitlonger yang terdapat di kebanyakan aplikasi Twitter seperti Osfoora for iPhone. Aplikasi ini boleh dimuat turun secara percuma di bawah source http://ihacksrepo.com. Sebuah icon notepad akan wujud di new tweet Tweetbot dan pengguna perlu menekan icon tersebut untuk bagi membolehkan tweet yang dipanjang diringkaskan kepada link pastiebot.

 



#NowPlaying for Tweetbot

 

Tweak ini membolehkan Tweetbot memaparkan lagu-lagu yang sedang didengari di iPod iPhone pengguna. Sebuah icon music akan wujud di new tweet Tweetbot di mana pengguna perlu klik pada icon tersebut untuk paparan lagu. Dengan ketiga-tiga tweak ini, Tweetbot pengguna akan berfungsi dengan lebih baik dan menarik untuk pengguna jailbreak iPhone.

 

Sudahkah anda menggunakan tweak-tweak untuk Tweetbot ini? Kongsikan pengalaman anda di bawah.

0 Response to "[Review] 3 Tweak untuk Tweetbot (Cydia App)"