[Review] Cafe SweetChat


Alhamdulillah, tengah hari tadi aku dan wife dapat bersama-sama lunch di Cafe SweetChat di Mines yang mana kali ni wife yang belanja (thanks sayang). Kedai tersebut bertentangan dengan sungai di dalam The Mines berdekatan dengan kedai Subway. Bagi aku service kedai sangat ok, makanan yang ditempah juga sedap. Kedai adalah exclusive dan kelihatan bersih. Dari segi harga makanan, ia tidaklah terlalu mahal bagaimanapun ia bukanlah restoran yang boleh aku mampu untuk makan hari-hari.

Aku order set Bake Mac Cheese dan wife order Spaggetti Bolognese + air Ice Lemon Tea. Bil semua adalah berjumlah RM26. Tiada stupid 6% government tax dan hanya ada 10% service tax (standard la tu). Sememangnya aku menggemari set yang aku order dan aku suggest korang try benda ni kalau sampai ke sana nanti.

Bake Mac Cheese

Spaggetti Bolognese

 
Ice lemon tea dan bil kami pada hari ini.

Link Foursquare Cafe SweetChat

Sudahkah anda makan di restoran ini? Kongsikan pengalaman anda di bawah.

0 Response to "[Review] Cafe SweetChat"